İSTASYON SORUMLUSU TOPLANTI KARARLARI
2018 Mayıs ayı İstasyon istatistikleri değerlendirildi
Triyaj ekibi olay yeri ilk değerlendirmesini yaptıktan sonra Komuta Kontrol Merkezini bilgilendirmesi
Aylık ambulans dezenfeksiyon işlemlerinin ayın ilk haftası mesai saatleri içerisinde Komuta Kontrol Merkezi onayı ile Başhekimlik binasında bulunan 3296 kodlu ekibin gözetiminde yapılması
Ambulansta bulunan çalışmayan cihazların ASOS sisteminden arıza kayıt formu doldurularak 7/24 bildirilmesi,gerektiğinde ambulans değişikliğinin yapılması
Ambulans değişimleri olağan durumlar dışında mesai saatleri içerisinde Başhekimlik binasında bulunan 3296 kodlu ekip tarafından devir teslim yapılması
Ambulans değişikliklerinde sadece narkotik ilaçların ve vaka defterinin alınarak değişiklik işleminin yapılması
Ambulans değişikliği yapan ekip, ambulansta kullanılan malzemeleri istasyon deposundan temin etmesi,aracın iç ve dış donanımı ile ilgili arızalı ve çalışmayan cihazlarla ilgili arıza bildirimi yapması ve ön ve arka kabinin temiz olarak teslim edilmesi
Mesai saati dışındaki Ambulans değişim işlemlerinde, eksik malzeme bırakan , çöpünü dökmeyen,ambulansı kirli bırakan ,arızaların bildirimini yapmayan bu gibi durumlarda ambulansı en son teslim eden ekibin sorumlu olduğu ve bu ekip tarafından ambulansın eksikliklerinin tamamlanması ve temizliğinin yapılması
İstasyon malzeme taleplerinin aylık gerektiği kadar yapılması(fazla malzeme talep edilmemesi)
Merkez 2 nolu ve ilçelerdeki istasyonlarda 3 adet 10 lt ve 2 adet 2 lt oksijen tüpü yedek olarak bulundurulması,boş olan tüplerin Başhekimlikte bulunan oksijen tüp deposundan değiştirilmesi ve aylık malzeme talep yapılırken ,istasyondaki boş tüp durumuna göre dolu oksijen tüpü talep edilmesi
Vaka formu doldurma ve yabancı hastalar kayıt işlemleri dokümanlarının Asos sisteminden tüm personele tebliğ edilmesi
Ambulans Görevlendirmelerinde genel kurallara dikkat edilmesi
Komuta Kontrol Merkezine demirbaş ve sarf malzeme bırakılmaması
Eğitim ,kamp vb görevlere giden personelin istasyon sorumlusuna tarih ve saatlerini bildirmesi,sorumlu tarafından aylık puantaj listesine işlenmesi ve bu tüm işlemlerinin takibinin göreve giden personel tarafından takip edilmesi
İl dışı nakillere gönüllü personel listesinden ekip ayarlanamadığı durumlarda il dışı nakil sırası hangi istasyonda ise o istasyonun gitmesi
Merkez 5 nolu görevde iken üçler mahallesine Merkez 1 nolu istasyonun görevlendirilmesi
Yukarıda yazılan 16 madde 05.06.2018 tarihinde saat 10.00 da yapılan İstasyon Sorumluları toplantısında karar alınmıştır.