2018 AĞUSTOS AYI İSTASYON SORUMLU TOPLANTI KARARLARI
1. Temmuz ayı istatistiklerinin değerlendirildi
2. 2018 yılı Eylül ayı itibari ile Tüm personelin Yıllık izin,Doğum iznini başhekimlikten alınması , alınan sağlık raporlarının başhekimlik personel birimine teslim edilmesi
3. Ambulans kazalarının önlenmesi genelgesinin personele tebliği
4. Personel bilgi formunun güncellenmesi, ağustos ay sonuna kadar amasya.112kkm@gmail.com mail adresine dijital ortamda gönderilmesi
5. Ambulans dezenfeksiyon işlemlerine dikkat edilmesi hususunda (kullanım talimatnamesine uyulması)
6. Komuta kontrol merkezine komuta kontrol personeli dışında kesinlikle gidilmemesi , zorunlu gidilmesi halinde nöbetçi dr izni ile komuta kontrol merkezine girilmesi
7. Nöbetçi ekipler nakile gittiğinde sabah yeni gelen ekiplere kkm tarafından uygun olduğu sürece yedek ambulans verilerek sisteme entegre edilmesi
8. Telsiz kullanımında Komuta kontrol merkezi ekibe vaka verirken diğer ekibin araya girmemesi (Örneğin 3015 izni istemesi)
9. Vaka sayfasındaki çağrı nedeni kısmının değiştirilmemesi, açıklama kısmına not yazılması ve komuta kontrol merkezini bilgilendirilmesi
10. İstasyon nöbetçi ekipleri ambulans mekanik arıza, tıbbı arıza ve araç kaza durumlarında komuta kontrol merkezini bilgilendirmesi ve talimatlarına uyulması
11.Komuta Kontrol Merkezi istasyonlardan gelen ambulans mekanik arıza, tıbbı arıza taleplerini ve araç kaza durumlarında şoför Yılmaz KARAMAN’ın (532 556 72 10) aranmasıve Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon sorumlusu Mehmet KÖSE’nin (539 566 05 05 ) bilgilendirilmesi
12. Tüm personelin Hastalık, ölüm, kaza gibi acil durumlar haricinde Başhekim ve başhekimlik personelinin mesai saatleri içerisinde aranması
Yukarıda yazılan 12 madde 14.08.2018 tarihinde saat 13.30 da yapılan İstasyon Sorumluları toplantısında karar alınmıştır.